Kamera je bila sposojena, sem se pa spomnil, da Miha ima kompaktni fotic, ki lahko tudi snema. Blo bi fora probat naredit filmcek s kompaktnim fotoaparatom, sem pomislil. Hitr spisem snemalno knjigo in grem snemat. Par ur pozneje nastane filmcek...



Prvi problem...nisem imel tripoda, torej sem mogu vse snemat z roko. Ce snemas z roko se to vidi, torej je blo treba nekak postavit roko, da se le ta ne vidi. Ceprav je bilo v vecini primerov skor nemogoce, ker je se treba pazit na kader. Tega pa nisem videl ker ekrana ni mogoce premakniti v svojo smer torej je vse krozilo okoli poskusanja dokler ni bilo dobro.

Drugi problem je bil v televiziji, ki se skor ne opazi ampak bi se vsekakor opazil, ce ne bi mislil tudi na to. Namrec, ko se filmcek gleda se to vse dogaja takoj, ko se pa snema, cas kr mineva, torej bi se zvok in slika televizije menjavala v vsakem kadru. Za sliko sem dal en program v katerem je slika bila dokaj konstantna, zvok televizije sem pa posebi posnel, med snemanjem pa dal cisto na tiho. Torej je zvok televizije bil konstanten cez cel filmcek in se ni opazilo, da se zvok menjava.

Tretji problem je bil v tem, da fotoaparat lahko snema samo tri minute tako, da sem konstantno sel kopirat posnetke na komp pa nazaj snemat. Baterija je tudi sla, ampak je na sreco bila se ena.

Cetrti problem. Izmenjava ure med dvemi rokami. Fotoaparat je mogu gledat navzdol in ne, da bi ga drzal saj sem rabil obe prosti roki. Kot sem pravil, tripoda ni bilo. Resitev tega problema ne bom prevec razlagal ampak so vsteti rob mize, fotoaparat in vrecka Cedevite. O_o

Peti problem. 180 stopinjsko pravilo je prekrseno v cisto vsaki sceni. My bad. :S

...in tako se snemajo filmi :D.

ps. cez natancno tri mesece imam rojstni dan. Heh, kul.

Bookmark and Share


edit post

3 Reply to "Ura"

Ursa on 09 november, 2008 17:15

men je ful ušeč ta filmčk...ful smešn..pa ušeč mi je k use to znaš..če boš hotu posnet kšn film se js takoj javm za kšno vlogo....tko d če boš napiš tle! by Zvezdica

 

Luka on 09 november, 2008 19:07

poslj mi mail na luka.marcetic afna gmail.com.

 

Anonymous on 09 december, 2008 08:06

bravo, čestitam, sem vidu, da je bil Okorn na Liffu navdušen nad tvojim filmčkom;)