Vlogging. 1

02:58 by , under

Od vedno me je zanimal video blogging. Nikoli nisem vedel kako naj zacnem, o cem naj govorim, kako naj bi ta video blog zgledal, itd. Dost je video blogov v kerih se sam govori in so zlahka dolgocasni. Da bi odpravil ta problem sem dobil idejo narediti video blog, ki bi skratka bil zajebancija. Namesto pogovarjanja s kamero bi lahko bil prav filmcek ampak vse v stilu video bloga. Za publiko sem izbral Facebook uporabnike kje se tudi zadeva ekskluzivno predvaja. Upam rect vsak teden v nedeljo. Sprejel sem zadevo kot side-project in se veselim delanja le tega v prihodnje saj se blazno zabavam.

Se vidmo vsako nedeljo na mojem Facebook accountu.

Bookmark and Share


edit post

1 Reply to "Vlogging."

Lara Krof on 19 februar, 2009 16:37

Ok, niti sanja se mi ne kako sm koncala na tem pejdzu..but damn Luka, you're cute.

Pa ne, nism stara 16 haha. Just had to be said.

lp