DSJ: The Beginning (3)

22:39 by , under , ,

Zadnji filmček produkcije DSJ prikazuje naše rojstvo, rojstvo filmskega gibanja. S to epizodo smo želeli prikazati mračno plat nastanka našega TM imena. Mlajšim od 15 let je ogled resno odsvetovan!!!
Za izdelavo sem uporabil programsko opremo 3ds max in premiere. V 3d prostoru sem še n00b in to je moj prvi projekt, vendar me 3d zelo zanima in verjamem da se bom še kaj koristnega naučil in spacal še kak short v kontekstu DSJ stila. Morda pa kdaj pošljem kak svoj izdelek na animacijski studio Pixar in me zaposlijo kot glavnega animatorja. Seveda se čez nekaj trenutkov zbudim in spet sem v workshopu DSJ. But I'm just lovin' it.

Bookmark and Share


edit post

3 Reply to "DSJ: The Beginning"

Anonymous on 26 februar, 2008 20:59

khm khm, mal mi je nerodno ampak vseen. zdejle ko vem kako je nastala desna stran jajca, me zanima ce bi lahko levo stran dobil.ha

 

KiloEchoMikeAlfaCharly on 26 februar, 2008 21:07

moja bruka zgoraj

v bistvu pa dobr odigrano, čeprav me pogled glavnega igralca ni najbolj prepričal. :)

 

CoreySteel on 11 marec, 2008 19:33

Hudo narjen. Mene pa zadnje čase bolj fascinira Flash in s tem 2d animacije. Upam, da mi rata kako risanko publishat v naslednjih mescih :)