Home-made Steadicam. (0)

13:45 by , under

Steadicam je pomagalo pri snemanju, da se kamera ne trese preveč, obenem pa zagotavlja lepo dinamično sliko. Ponavadi so profesionalni steadicami opremljeni s sistemom vzmeti in hidravlike, ki ublaži sunkovito premikanje kamere, vendar je za nas smrtnike takšna oprema predraga. Smo pa na netu zasledili DIY navodila in si naredili svoj steadicam. Stroški izdelave so bili okoli 10€, izdelek - NEPRECENLJIV. Skoraj vse komponente so bile kupljene v Merkurju z izjemo vijaka, ki sem ga dal delati znancu. Problem je ta, da imajo vsi fotoaparati in kamere za pritrditev colski navoj, pri nas pa takih vijakov ni ravno veliko. Za ogrodje sem uporabil vodovodne cevi in križišče, da sem lahko privil ročko, ki pri snemanju služi kot prečni stabilizator. Na spodnjo stran nosilca privijemo/privarimo utež (mi imamo 2,5 kilogramsko). Ta utež zniža težišče celotne konstrukcije (vključno s kamero) in prav zaradi nizkega težišča se tresenje kamere ublaži. Kot neobvezen del sem naredil še držalo, ki omogoča, da celotno zadevo obrnemo tako, da je kamera pri tleh in s tem dobimo odličen posnetek iz žabje perspektive. Seveda lahko to izvedemo tudi brez tega dela in šele v postprodukciji obrnemo sliko. To je to, simple as that. Če so kakšne nejasnosti bom z veseljem odgovoril na vprašanja v komentarjih. Stay black!

Bookmark and Share


edit post

0 Reply to "Home-made Steadicam."