Petek je dan za metek (2)

11:39 by , under ,

Od nekdaj me je zanimalo 3D modeliranje in animacija, vendar sem zmeraj obupal nad problemi, ki so se v produkciji pojavili. Končno pa se je pojavil tutorial, ki na enostaven način pojasni osnove 3d modeliranja, teksturiranja in renderiranja. S pomočjo tega tutoriala sem pred nekaj časa ustvaril tole kratko sekvenco in jo končno objavil, saj prej ni bilo časa zaradi izpitov in spota. Za izdelavo sem uporabil programske pakete 3D Studio Max (modeliranje, texturiranje in render naboja), Photoshop (urejanje texture) in After Effects (2D compositing). Za posnetek sem porabil kakih 5 ur časa. Seveda sem s to tehniko delal prvič in verjamem, da se da to narediti hitreje. Naslednja postaja: matchmoving.

Bookmark and Share


edit post

2 Reply to "Petek je dan za metek"

100jko on 25 junij, 2008 22:15

5 ur? oooo fak. Zdej me je pa kr minilo. Na mojem kompu bi pol tole trajalo 35 ur =P

 

femator on 26 junij, 2008 21:40

faking amejzing.