4321PK (0)

22:25 by , under ,

Kot luksy, sem tudi sam naredil video projekt za šolo, ki je po mnenju gledalcev kar vredu uspel. Gre za zaprto sceno v liftu, kjer se Bojan in Slavko znajdeta v godlji - obtičita v dvigalu. Ker je prostor v dvigalu zelo omejen, sem si zamislil handheld movie (kamera snema vse, tudi snemalca in tako daje bolj realističen vtis, da se je ta dogodek res zgodil). Spomnil sem se, da je nedavno na našem faxu levo dvigalo padlo dol in od tod dobil idejo za film. Snemala sva v desnem. Moram priznati da mi ni bilo najbolj prijetno med snemanjem. Konec koncev sva na četrtem nadstropju visela v zraku.



Za efekte sem uporabil stari dobri After Effects. Pri izdelavi sem v zadnjem delu scene v liftu za animacijo urtipajočih luči uporabil kar zvok prasketajoče elektrike, ki sem ga s pomočjo parih vrstic kode uspel povezati s svetlostjo posnetka. Saj verjamem, da vas tak techno babel ne zanima preveč, samo če pomislimo, lahko s takimi posebnimi metodami ustvarimo kakršen koli efekt.
Zanimiv je še naslov, ki sprva ne pove ničesar. Kolega Vili se je naslova spomnil tako kot so v dvigalu na gumbih simboli. Se pravi 4. nadstropje, 3. nadstropje, 2., 1., pritličje, klet.

Bookmark and Share


edit post

0 Reply to "4321PK"