Zoom out (4)

23:45 by , under

Odločil sem se, da bom malo uredil organizacijo datotek na računalniku, saj sem imel kar precejšno zmedo. Zmeda je bila tako velika, da določene datoteke še legendarni Google ne bi našel. Med prebiranjem diska sem našel ogromno zanimivih stvari. Večina je itak neuporabnih testov in bedarij, sem se pa odločil, da vam pokažem zanimiv video fajl, ki sem ga ustvaril pred kakšnim letom. Gre za extremni zoom-out iz Prešernovega trga v vesolje. Efekt je bil ustvarjen s pomočjo programa Adobe After Effects in seveda nepogrešljivega Photoshopa, slikovni material pa sem pobral kar iz Google Maps.

Bookmark and Share


edit post

4 Reply to "Zoom out"

100jko on 20 april, 2008 22:01

Em... animacija je supr. Sam se trenutn zajebavam z zoomin foro. Pa sm trenutno še daleč od tega da bi jo uspeu narest.

Drugače pa sam mala pripomba. A si opazil kje se nahaja ne tej "zemlji" Prešerc? Hehe. Prešernov trg je nekaj kilometrov stran od ćrnega morja.

=D

 

Muhc on 20 april, 2008 23:32

100jko, ti se najprej abecedo nauč (interna fora), pol pa še mal geografije, potem mi pa lahko pamet soliš.

 

100jko on 21 april, 2008 13:19

Mrš! =D

Sj ti ne solim pamet. Sam se mi je hecno zdel. Drgač pa za to zemljo maš v aftereffectih kakšn "template"?

 

Ištvan Ferkeš on 24 april, 2008 04:56

Tisto ka ti misliš, da je črno morje, je obična šuma okoli ljubljane oz. po domače je to rožnik ...

Drgač pa zelo lepa animacija ;)