Dead Set. 1

04:27 by , under

Fan sm zombijev. Ok, to smo rešli. Obožujem zombie filme in karkoli povezano. Berem knjige, gledam filme, igram igre. Od knjig izdvajam World War Z in The Zombie Survival Guide. Od filmov, hmmm, mal preveč tega ampak ajde dobro, Night of The Living Dead (stari in remake), Dawn of the Dead (Zack Snyder verzija), Rec, itd. Od iger najprej in definitivno NAJPREJ, Left 4 Dead in nato Resident Evil 4 pa Dead Rising. Zdej pa še ... nadaljevanka.

Slučajno sem na netu naletel na ime Dead Set. Par minut iskanja pozneje sem spoznal, da gre za angleško mini nadaljevanko, ki vsebuje vsega pet delov. Prva 40 minut, ostale 20, torej vse skup 120 minut. Sto in dvajset minut zombijev. Hitro pobrskam po netu, dobim vseh pet epizod, dva dni pozneje pogledu vse v enem komadu in FUCK ME kako bolano dobro. Prva misel je itak bla bolj skeptična saj gre za televizijsko nadaljevanko ampak ne. Ko se te epizode združijo v eno je to eden najboljših zombie filmov do zdej. Osebno mi je najboljši Dawn of the Dead (remake) ampak ta nadaljevanka se definitivno lahko kosa s tem filmom. Po ogledu, torej zdej, sm še mal pogledu posnetke, ker prej nism hotu. Kak trailer al dva. In sm opazu, da majo tut eno najboljših for na spletu. Greš na sajt, vpišeš svoje ime, datum rojstva in OMG!!

Oglejte si trailer. Al pa ne. Po izbiri. Pol pa še sámo zadevo. Jst sm več kot zadovoljen. Hvala lepa in lahko noč.

Bookmark and Share


edit post

1 Reply to "Dead Set."

Anonimni on 25 maj, 2009 22:49

Že dolgo časa nisem gledal tako dobre mini serije, res bi bila lahko film, čeprav sem komaj pri prvem delu. :D