Utrinek iz vaj pred snemanjem filma 10 Dni . Ker je to tudi scena iz začetka filma lahko kr spustim spoiler. Prideta dva tipa in pobijeta celo familijo oz. mene, mamo pa očeta. Zakaj, ne vem, bomo zvedli, ko bomo pogledali film. Js tut ne vem, ker nism prebral scenarij. Moj brat preživi, ker se skrije v omaro in pol 10 let pozneje išče morilce. Al neki takšnega. Kot pravim, bomo vidli. Baje bo v kinih, mogoče pa ne. Vsekakor želim nadobudni Nataliji vso srečo. Men je pa cela zadeva bla dodatno zanimiva, ker sem doživel ... in preživel ... streljanje s slepimi naboji.



tehnični oddelek: Zadevo sem posnel z iPhoneom. Nimam glih 3GS pa ne morem snemat po defaultu, mam pa aplikacijo Cycoder, ki je prav dobra za kakšne manjše web posnetke na hitrco. Zmedlo me je to, da sem imel mobitel obrnjen vertikalno, ker tako tudi fotkam ampak bi mogu držat horizontalno, da bi slika bla ravna. Tko bi jo mogu softversko zarotirat ampak ostaneta dve veliki prazni luknji na obeh straneh tak, da ... drugič u glavnem.

Bookmark and Share


edit post
blog comments powered by Disqus