Fences. View Comments

23:33 by , under

Rezultati spodnje ankete kažejo na to, da bo ostalo tko kot je ampak z več vsebine [edit: s poudarkom na amatersko/indie produkcijo]. Bom se potrudu. U glavnem...

Fences.Ena aplikacija mi je rešila problem s kerim se soočam že nešteto let. Ko delam mi je v navadi, da shranjujem podatke kr na desktop, ker do tam najhitreje pridem. Ampak zato mi pol vse zgleda čisto neorganizirano z ogromno fajlov in shortcutov na namizju. Nikol se ne lotim brisanja fajlov z namizja, ker vse "rabim". Itak. U bistvu nikol.

Aplikacija se imenuje Fences. Do tega sm pršu čisto po naključju. Pogledal sem video in me je takoj prepriču v download, ki je (za enkrat) brezplačen. Torej, poglejte video na linku, da vidite za kaj gre. Gre za organizacijo namizja na najboljši možni način. Hvala Stardock. Hvala ti najlepša.

Bookmark and Share


edit post
blog comments powered by Disqus