Vsaj tako pravi uporabnik YouTube-a, Dekischnitte. Ni glih film ampak je pa slovenska risanka! Tega je dejansko še manj. Če kdo ma kakšno slovensko video vsebino naj pošlje in bom z veseljem objavu. Tudi, če izdelujete kak video projekt mi povejte, bom objavu. Odločil sm se vedet čim več o slovenski indie in amaterski sceni, ker me to blazno zanima. Če ste posneli film ala Vsega je Kriva Nina al neki snemate ala 10 Dni al ste neki že posnel in prihaja ven ala KAOS, mi sporočite na info afna dsjcrew.com. Z veseljem bom tudi zadevo prokomentiral. Odkar sem ta nov blog dal ven je zadeva veliko bolj odprta za vse in ne sam za Desno Stran Jajca, kar je bilo prej.

Torej, "Kruh hočem rezat" je u bistvu animirani spot bolanga komada. Zelo, zelo nalezljiva zadeva. Svaka čast avtorju. Dobi nagrado za 'bolanost' od mene. Keep up the good work!

Bookmark and Share


edit post
blog comments powered by Disqus